VOORBEELDEN VAN MOGELIJKE WERKZAAMHEDEN

Openen en verwerken van binnengekomen post en rekeningen (ook digitale mailbox).

Bijhouden en verwerken van gewerkte declarabele uren, kilometers en declaraties.

Controleren inkoopfacturen.

Controleren van ontvangen betalingen en verrichten / klaarzetten van uitgaande betalingen.

Opstellen en versturen van facturen.

Nabellen van debiteuren, versturen van herinneringen, inschakelen incassobureau.

Inboeken van in en verkoopfacturen, kas- en bankbetalingen (diverse boekhoudprogramma's).

Uitwerken / opmaken van voorstellen, rapportages, etc.

Verwerken en archiveren van formulieren, contracten, overeenkomsten, dossiers e.d.

Maken van afspraken met derden.

Organiseren bijeenkomsten, vergaderingen en kleinschalige events.

Uitzoeken / inwinnen van informatie / aanvragen / opzeggen m.b.t. gewenste producten / diensten.

Bestellen en versturen van attenties / relatiegeschenken / bloemen.

Reserveren / boeken hotelovernachtingen, vliegtickets, huurauto, etc.

Aanbrengen van structuur of herstructureren secretariaat / back office.

Bijhouden van uw website en of webshop.